2013. december 12., csütörtök

Bankom, bankom…




Imént hívott telefonon a bankom… persze bizalmasan…  Közli azt is, hogy rögzítik a beszélgetést…
Jó hír, hogy amennyiben alkalmazott lennék, havi kettő ezer párszáz forintért lenne egy új lehetőség a számomra: amennyiben elvesztem a munkámat, vagy megbetegszem, fél évig havi 100 ezer forint vissza nem térítendő támogatást kapok… Az egyéb jövedelmemen felül…
Sajnos azonban munkanélküli vagyok, így ez rám nem vonatkozik… Mivel a hölgy nagyon készségesnek tűnt, - magam sem értem miért, de - megkérdeztem:
- „És ezt miből tudják finanszírozni?”
- ”Tessék? Hogy érti?”
– „Hát ez nem kevés összeg, s ráadásul fél évig…”
- „Ez egy biztosítás. Egy lehetőség ügyfeleink részére…” Az UROfront.. biztosító részéről…
- „Nagyon köszönöm.”

A múltkor a bankpénztárból vettem föl készpénzt, amikor megjegyeztem, hogy elég sokat vonnak le a felvételért… Bevallom lemaradtam, mert én már azt se értem, hogy a vásárlások után, vagy az egyszeri pénzfelvétel után miért vonnak le összeget a kártyámról, nemhogy azt érteném, hogy a banki sorbaállás után miért vonnak le tranzakciós díjat, nem „akciós” összegben… Erre megsúgta a pénztáros, ha érkezik havi 100 ezer forintnyi átutalás a számlámra, akkor lehetséges ingyenessé tenni a felvételt, de ahhoz be kell mennem, hogy igénylejem… Időm szűkös volta miatt, egy másik alkalommal álltam sorba, amikor-is megtudtam, hogy ez csak abban az esetben eszközölhető, ha a bevétel munkajövedelem-szerű utalásból származik… Mivel azonban nálam ez nem éri el az előírt összeget, így a „kedvezmény” rám nem vonatkozhat.
Így jártam…
Azért a pofátlanságnak nincs felső határa... Újra csak a kis jövedelműekkel fizettetik meg a tranzakciós díjakat… Velünk, akiknek - többnyire önhibánkon kívül - a legkevesebb  jövedelmet osztják a disztribútorok…



Levél a FELELET.net szerkesztőinek (kattintson!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése