2012. január 11., szerda

Szabadulás az alkohol rabságából...

.
Egy alkohol rabságából szabadult idősödő férfi vallomása:


"56 éves nyugdíjas vagyok, és Isten kegyelméből megszabadultam az alkoholtól. Nagyon boldog vagyok, hogy ezt kimondhatom, mert az életem nagy részét - legalább 30 évet - az alkohol rabságában éltem, olyannyira, hogy az már életnek sem volt nevezhető. Tönkretettem az egészségem, magam körül mindent szétziláltam, a házasságomat, a környezetemet is. Éreztem, hogy nagy baj van velem, de soha nem ismertem el, hogy alkoholista vagyok. Segíteni nem tudtam magamon, az ital mennyiségét pedig már rég nem én határoztam meg: az alkohol irányította az életemet. Hat évvel ezelőtt, karácsonykor nagyon alkoholos állapotomban a Jóisten egy embert küldött hozzánk, aki látva ezt a szörnyű életemet, ajánlotta a Református Iszákosmentő Missziót, hátha ott segíteni tudnak rajtam. Én nem szívesen mentem ilyen helyekre, hiszen Istentelen életet éltem, és csak akkor emlegettem Isten nevét, ha nem volt pénzem italra. Egy józanabb pillanatomban mégis úgy döntöttem, hogy megpróbálok oda elmenni, mert ha tiszta volt valamennyire a fejem, éreztem, hogy ez egy utolsó, aljas élet. Így ezzel a megnyomorított, tönkrement életemmel kerültem 1993 januárjában Dömösre, egy kéthetes gyógyító alkalomra. Ott ismertem meg Jézus Krisztust és a Jóisten szabadítását. Ő elfogadott engem így ilyen nyomorultul, és kiemelt ebből a mélyre süllyedt életemből. Csodát tett velem az Úr, mert ez csoda, amit tőle kaptam. Elvette tőlem az ital kívánását. Immár hat éve, hogy nem kellett az italos poharat a kezembe vennem. Megszabadított tőle, és adott helyette egy sokkal szebb, tisztább, igazabb életet. Az ital helyén az űrt az Ő szeretete tölti ki az életemben. Szükségem van rá, hogy vele éljek, mert az Ő kegyelme és szeretete nélkül nemigen történt volna ilyen változás bennem. Elmúlt az életemből a szorongás, a hazugság, és megszabadított a cigaretta szenvedélyétől is már négy éve. Hálát adok az én Istenemnek ezért a tiszta és boldog új életért."


Barátunktól kaptuk, köszönjük! Bővebben: ITT!



.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése