2009. augusztus 27., csütörtök

Wikipédia a BLOG-ról

"Kedvenc" Wikipédiánkon kerestem pontos leírást ill. példát a blogra, mint olyanra. Példával illusztrált választ kaptam, hogyan is kell kinéznie egy internetes naplónak. Fontos a téma helyes kiválasztása, ha lehet fotót is tegyünk az anyaghoz. Ezt eddig is tudtam. Ám kiderült, hogy a témával kapcsolatban rossz úton jártam mindezidáig, még jó, hogy a Wikipédia figyelmesen  átlendít ezen a hullámvölgyön. Megtudtam végre, hogy ma, Magyarországon a legfontosabb téma, ami példaként szolgálhat minden szép reményű blogíró-tanoncnak, nem más mint az izrael- és amerika-ellenség Saddam Hussein túlvilágra való átköltöztetésének, részletekbe menő  (fotóval spékelt) bemutatása. Indításként magam se tudtam volna jobb témával előhozakodni. Egyébként semmi különös, ennyit a Wikipédiáról...  





Az eredeti Wikipédia anyag: ITT!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése