2009. május 23., szombat

Feminista konferencia


Feminista konferenciát rendeznek az USA-ban, ahova számos ország képviselője érkezik, köztük egy magyar is. Megismerkedik egy amerikai és egy német nővel, és megfogadták, hogy ezután még inkább a sarkukra fognak állni, és nem hagyják magukat „leigázni”. Megbeszélték, hogy a tapasztalataikról a következő alkalommal beszámolnak egymásnak. Így is történt: 
- Hazamentem, s mondtam a férjemnek, ha enni akarsz, akkor csak fogd a kanalat, és főzz magadnak. Első hónapban nem látok semmi változást, de a második hónapban látom ám, hogy főzi a chilis babot a konyhában… - mondja az amerikai nő.
- Hazamentem, s mondom a páromnak, ha ezentúl tisztaruhát akarsz, hát szabad kimosni, kivasalni, s a helyére rakni. Ha rendet akarsz, fogd a tollseprűt, meg a porszívót és csak takaríts! Első héten nem látok semmit, második héten nem látok semmit, a harmadik héten már nem bírta tovább és nekilátott a takarításhoz… - mondja a német nő.
- Hazamentem, s mondtam az uramnak, na most már, ha enni akarsz főzz magadra, ha rendet akarsz, fogd a seprűt és lapátot, meg a felmosórongyot, s ha tiszta ruhát akarsz, akkor moss ki magadra… Első nap nem látok semmit, második nap nem látok semmit, harmadik nap a bal szememmel, már kezdek látni egy kicsit…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése