2012. június 11., hétfő

Ti gonoszt gondoltatok én ellenem, de Isten azt jóra gondolta fordítani*…

Sok olyan szimbólumot és jelképet szándékosan lejáratnak, vagy átértelmeznek azért, hogy másokat terrorizálhassanak, vagy fenyegethessenek… Gondoljunk csak a piramisra, mint ősi jelképre, vagy a horogkeresztre, vagy az árpádházi zászlónkra… Ez utóbbit, folyton le-árpádsávozzák... Mintha kirekesztést szimbolizálna, nem pedig annak valós tartalmát, pont az ellenkezőjét: az összetartozást! (Lásd korábban: ITT!
S ha megváltoztathatják az eredeti értelmét negatív értelemben, akkor, mi azontúl, hogy az eredeti értelmét hangsúlyozzuk, megerősítjük, visszaadjuk, mi is megváltoztathatjuk a negatív jelképeket, történéseket úgy, hogy annak ellenkezőjeként értelmezzük, hogy ne romboljon, hanem erősítsen minket!

Nekem például a Szabadságszobor az igazi szabadságot szimbolizálja, még akkor is, ha az ellenség állíttatta… Örök figyelmeztető jel, hogy szabaddá kell válnunk!
Nekem a Citadella a város védelmét jelenti, még ha a gazok fenyegetésül a városra építtették is… Örök figyelmeztetés ez, hogy meg kell védeni hazánkat!
Nekem a román ortodox egyház építkezése nem támadás, hanem Koppány felvett vallásának terjeszkedése, amit én, a magyar őskeresztény hitre való visszatérés első lépéseként értékelek… (Jó ez kicsit túlzás…) Vissza kell találnunk, a hazugságoktól mentes, tiszta forrásból merített őseink vallásához!
Minden, ami e szent földön történik - még ellenünkre is -, a javunkat kell szolgálja!
Mert az én Istenem, a magyarok Istene! Olyan élő Isten, aki törvényét népe nyelvébe, szívébe, gondolataiba, egész életébe és sorsába írta bele…

De ez már, a választottságunkról szól!
Mert nekem már nem titok, hogy mi magyarok vagyunk a választott nép! Ez ugyan – ellentétben a zsidósággal - nem jelent kiváltságot, sőt kivételezettséget sem, annál inkább jelent viszont küldetést, hűséget, hálaadást, példaadást!
És felelősséget és felelősséget, és felelősséget…


*1Móz 50,20

Levél a FELELET.net szerkesztőinek (kattintson!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése