2011. március 15., kedd

"Táncsics" börtönben marad?


Az igazi, méltó ünneplést nagyon vártam már… Lelkesedtem a kormányváltásért, mert biztos voltam benne, hogy a Fidesz rendet tesz… Orbán első lépése lesz majd kiengedni Budaházyt és társait, hiszen ők voltak azok, akik az első nyilvánvaló választási csalást követően, újraszámlálást követeltek az Erzsébet-hídon... Mai napig előttem van, amint Pintér Sándor és Dávid Ibolya bejelentik a Parlamentbe, hogy a választás törvényes volt! Tudtuk, hogy hazugság.

Én nem ismerem Budaházy Györgyöt személyesen, de megismertem egy hiteles embert, aki ismeri és felnéz rá… Nem ismerem őt, de ismerem a székelyeket… és tudom, hogy a barátja sem hazudik, és ő is felnéz rá…
Én ismeretlenül is tisztelettel néztem őt, s láttam, mint igazi hazafit, küzdeni a senkiházi, hazaáruló, hazug diktátor és zsoldosai ellen… Egy ilyen helyzetben támadni a nemzet ellenségét, az nem bűnről, hanem erényről árulkodik.
Nem hiszem a rágalmakat, amikkel megvádolták őket… politikai foglyok ők, egy koncepciós per közepette… 

Azóta is hiányérzetem van, s úgy érzem, amíg ők börtönben vannak, nincs okunk ünneplésre… Ráadásul, még Karácsonykor se engedték haza a gyermekeihez… Lásd: ITT!
Fáj, hogy mácius 15-ről még mindig hazugságot tanítanak, és sok mindent elhallgatnak…
A forradalmuk és szabadságharcuk nem aratott még teljes győzelmet... Nem azért mert sokakat kivégeztek utána… Gróf Széchenyi Istvánnal együtt… mert, én is azok közé  tartozom, akiknek meggyőződésük, hogy a „legnagyobb magyart” meggyilkolták… S hogy ez így történt, bizonyítja, mi lett az általa alapított Magyar Tudományos Akadémiából… Szóval nem azért nem teljesedett még be, mert kivégezték őket, hanem azért, amiért kivégezték őket… 
„Magyarország függetlensége, magyarság nemzeti identitásának megerősítése, magyarság felemelkedése, magyar tudomány támogatása? Még csak az kellene?”

Ünneplünk… egykoron Táncsics szabaddá lett, mert voltak, akik kiszabadították őket… 
Ma is volna kiket kiszabadítani a börtönből, de akik ezt megtennék, azok már börtönben vannak, mint közellenség…

Sok mindent nem értek… Hogyan lehet őket (hazafiakat) terrorizmussal vádolni, amikor egy olyan országrontó gazember ellen léptek fel, aki a demokráciát lábbal tiporja, hazudik mindenkinek – a köztársasági elnöknek éppúgy, mint az Európai Uniónak, a választóknak - lejáratja és végtelenségig eladósítja Magyarországot, és belelövet a magyar ünneplők tömegébe!?

Ők voltak azok a hősök, akik felléptek a magyarság érdekében, miközben mások – köztük a Fidesz – háttérből várták urasan a fejleményeket. Talán ők már előre tudták, mi lesz két év múlva a választásokon? Előre megszületett a titkos paktum, alku? Ki tudja, milyen árat fizetünk még érte a két éves korrupció, további rombolás, eladósodás miatt… Lehet, hogy ez volt az egyik feltétel, megszabadulni a kemény magtól, akiket nem tud a pártfegyelem rendszabályozni, a média meghülyíteni? 

Nem biztos, hogy valaha is megtudjuk, miért nem lehetett előrehozott választásokat tartani két évvel korábban, amikor a „demos” kifejezte ebbéli igényét a parlament előtt, több százezer ember képviseletében… Ez volt a második eset, amikor  nem értetettem egyet Orbán Viktorral…

Ma azonban a Múzeum lépcsőjén, ismét felemelő volt a beszéde, a kiállása… Ahogy mindig is. Igen erre vártunk… 

Én azonban még mindig várakozok… Nekem így, nem teljes az Ünnep… Én, ismeretlenül is hiányolom Budaházy Gyurit...


1 megjegyzés:

  1. Állítólag beismerték, hogy megverték Csintalant.
    Azt a Csintalant, - akit be kellett nyomni a jobb oldali HírTV-be...
    Legyen ott egy ízig-vérig baloldali agyú, küllemű, kisugárzású ember, aki egy interaktív műsorban hosszú monológokkal untatva a nézőket, megelőzve ezzel a betelefonálók magvas gondolatainak közkinccsé tevését...
    Ha mégis megtörténik, rögtön elköszön tőle, mert rasszista, anti...trallalla...

    Ő volt, az aki az olajszőkítések idején védte a párt olaját, nem?

    Akkor mit is keres egy ilyen ember a köztv-be?

    VálaszTörlés